Ahad, 3 Mei 2009

Ikan bakar Tasik Raban

abang kamal bawa p makan kat restoran tasik raban tu...makan ikan bakar...amik masak lemak pucuk paku..sambal belacan n ulam selom...
alhamdulillah kenyang...teringat lepat liat mak masak...rasa x puas mkan...hehe...nanti balik...nak suruh mak masak murtabak la pulah...nak tunggu posa...lambat lagi lau nak makan...hari tu teringin pizza pun...nasib baik la ada adik yang nak tolong buat...caan...ibah...bape kali bakar masuk oven...ada dalam 8 pelengat x silap...puas la sumo yang ada kat umah tu makan...hai! cite bab makan je plak...ni yang wat perut lapar ni...

dah 3minggu nak makan asam pedas keladi...tapi..x balik kg...tup2...p umah ain, makan t.ari tu...diorang jamu asam pedas keladi...dapat juga makan...hehe...tspi, nnti, balik kg...nak mak masak jugak la...nak meratah je..memang dah lama sangat mak x masak asam pedas keladi tu sejak2 mak x tanam keladi..poko pun x de..

abang kamal dok perli yang nawal ada kawan baru...Dr.Ain dah jadi KAK AIN...hehe...dah bape kali jumpe amik ubat...sembang2...dia bahasakan diri k.ain...rasa rapat n mesra lagi la...lagipun, lau p amik ubat...mesti 1jam tu ada la dia bg nasihat...x pernah kurang jamnye..samapi abang kamal yang dok tunggu kat sofa luar pun tetido...

ada lagi yang x dpt makan..Lamp chop..abaang kamal cite yang abang midhat tawarkan diri nak tolong perap n kita kene la masak sendiri...dagingnya...kene beli n bg kat abg midhat la...bila abg kamal cite...tu yang wat teringin tu...ada juga sebut2...tapi...abang kamal cakap la ni..abang midhat tengah bz..x pe la...nanti2 la...cuma mak pesan...jgn makan banyak...kmbing tu panas..

nanti kene tuntut janji la...lagipun..dah penah makan yang abang midhat masak tu...not bad...sedap juga.. :)

Tiada ulasan:

Terdapat ralat dalam alat ini

Senarai Blog Saya

Cari Blog Ini

Catatan Popular